Sprzęt i inne wskazówki dotyczące otwierania piekarni, część 1

Jeśli chcesz otworzyć nową piekarnię lub masz w planach, zespół Dough Tech chętnie Ci pomoże. Oferujemy szeroką gamę detalicznych, przemysłowych i komercyjnych urządzeń piekarniczych. Pomogliśmy wielu klientom uruchomić nowe piekarnie, dostarczając wysokiej jakości urządzenia, które sprawdziły się w czasie.

Przeszliśmy przez proces otwierania nowych piekarni setki razy i z przyjemnością przekazujemy wiele z tego, czego się nauczyliśmy, aby Twoja piekarnia miała dobry start.

Typ i lokalizacja piekarni

Przede wszystkim musisz pomyśleć o tym, jaki rodzaj piekarni chcesz prowadzić. Czy będzie to piekarnia ze sprzedażą online, czy będzie to sklep stacjonarny? Czy będziesz wypiekał tylko niektóre typy dóbr, czy masz zamiar zaspokajać różne potrzeby rynkowe? Jeśli masz w planach swój własny sklep stacjonarny to czy znajdziesz w nim miejsce na stoły i krzesła czy nie?

Również ważne dla wczesnego planowania jest określenie lokalizacji, którą chcesz wybrać – oczywiście jeśli myślisz o sklepie stacjonarnym. Jeśli będziesz wynajmować lub dzierżawić przestrzeń, musisz ocenić swoją pozycje finansową i zastanowić się, czy masz odpowiednie do tego środki. Rozejrzyj się i nie podchodź zbyt pochopnie do wyboru odpowiedniej lokalizacji.

Zapewnienie jakości i finansowanie

Po zapoznaniu się z podstawami nadszedł czas, aby szczegółowo przyjrzeć się sprzętowi piekarniczemu – i jego kosztów. Nasi specjaliści chętnie porozmawiają z Państwem i omówią Państwa dokładne potrzeby, od maszyn do formowania chleba i miesiarek po dzielniki do ciasta, stojaki do pieców, silosy, wodomierze i wiele innych urządzeń, które oferujemy.

Budowanie bazy klientów

Rozpoczynając swoją działalność, poszukaj ekologicznych i tanich sposobów budowania bazy klientów. Zapytaj o różne wydarzenia lub zabierz próbki do popularnych miejsc; przynieś smakołyki do lokalnej galerii handlowej lub podobnego miejsca i rozpowszechniaj je za pomocą ulotek lub innych drobnych przypomnień o tym, kim jesteś i jak cie znaleźć.

Poczekaj na branding

Chociaż możesz mieć pokusę, natychmiastowo wydać duże pieniądze na branding, zalecamy podjęcie kompleksowego wysiłku na wczesnych etapach. Pomyśl o tym: jeśli poświęcisz czas na wydrukowanie setek lub tysięcy brandingowych przedmiotów, od pudełek i toreb po karty, koszule i inne, co się stanie, jeśli wkrótce po tym zdecydujesz, że Twoje logo lub inny obszar brandingu wymaga zmiany? Zamiast tego, daj sobie trochę czasu, aby stworzyć prawdziwą tożsamość marki, a następnie wykorzystać go poprzez działania marketingowe, gdy nadejdzie odpowiedni czas.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *